Stoppen huisarts Booij

Beste patient,

Heel graag willen wij u uitleggen wat de reden is dat de drukte in de praktijk is toegenomen.

Praktijk de Wormer dreigde met sluiting, als gevolg van;

1.Huisvestingsproblemen; binnen 9 maanden moesten zij uit het pand

2.Huisartsentekort; de praktijk draaide al meer dan 1 jaar met onderbezetting

Door de samenvoeging met Medisch Centrum Hydepark op de nieuwe locatie in Hydepark, werd de patiëntenzorg van de Wormer veilig gesteld.

Huisarts Booij en zijn vaste waarnemend huisarts van Hulst, zouden mee gaan, zodat de patiënten hun vertrouwde huisartsen zouden behouden.

Dit werd 24 juli officieel met het tekenen van een contract, praktijk de Wormer is gered!

Helaas maakte waarnemend huisarts van Hulst op 25 juli kenbaar, toch niet mee te kunnen gaan naar de nieuwe locatie.

Nu echter, ook voor ons geheel onverwachts, heeft huisarts Booij ook besloten zijn werkzaamheden per direct neer te leggen.

Tevens het hele team van de Wormer (assistentes en POH’s) hebben aangekondigd te stoppen met zorg te verlenen.

Dit verklaart, de drukte op de praktijk.

Wij begrijpen heel goed dat dit voor de patiënten van Praktijk de Wormer, een teleurstellend bericht is.

Met dit bericht vragen wij uw begrip voor de ontstane situatie.

Weet dat mijn team van Medisch Centrum Hydepark, ons uiterste best zullen doen om u van goede huisartsenzorg te blijven voorzien.

U kunt ons hierbij helpen:

-Door uw begrip te tonen voor langere wachttijden aan de telefoon

-Door waar mogelijk, gebruik te maken van ons online platform MijnGezondheid.net. Hier kunt u 24/7 terecht voor al uw zorgvragen; afspraken, uitslagen en vragen (e-consult).

Mocht u toch de voorkeur geven voor telefonisch contact dan vragen wij rekening te houden met de volgende tijden;

  • 08:00-11:30 uur ; maken van afspraken
  • 13:30-15:30 uur ; uitslagen of overige vragen

U helpt hiermee de bereikbaarheid te bevorderen.

Namens mijn team dank ik u voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Huisarts Q.L. Nguyen