Bereikbaarheid van praktijk…

Beste patiënt,

Misschien dat u al reeds de berichten in de krant heeft gelezen, er is een tekort aan huisartsen en personeel. Zie link : Huisartsenpraktijken onder druk: zelfs geen mensen meer om telefoon op te nemen – NH Nieuws

Ook vele huisartsenpraktijken in de Haarlemmermeer, waaronder onze praktijk, hebben te maken met dit probleem, “drukke praktijk en uitval door ziekte (corona).

Ook onze huisartsenpraktijk is een drukke praktijk. Er bellen dagelijks veel patiënten, dit is vooral in de ochtend.


Dat is de reden waarom de wachttijden misschien wat langer kunnen zijn. We doen allen ons best en vragen hiervoor wat geduld en begrip.

Wij adviseren u daarom gebruik te maken van onze online service MIJNGEZONDHEID.NET.

Met onze online service kunt u 24/7 uw zorg regelen, zoals: afspraken maken, vragen stellen, herhaalmedicatie bestellen etc.

Voor aanmelden, kunt u gebruik maken van deze link:

https://home.mijngezondheid.net/aanmelden/

Alle informatie hoe dit werkt kunt u vinden op deze site. Er staan handige filmpjes en u kunt uw vragen stellen via de chat.

Als u toch graag telefonisch uw zorgzaken wilt regelen dan vragen wij u voor afspraken alleen in de ochtend te bellen van 08:00-11:30 uur.

Heeft u een andere vraag, belt u dan in de middag van 13:30-15:30 uur. Op dit tijdstip heeft de assistente wat meer tijd om uw vragen te beantwoorden.

U kunt helaas niet aan de balie een afspraak maken.

Met vriendelijke groet,

Uw huisarts